Rugsėjo 26-30 d. programos „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „ACTIVE in NATURE, ENJOYING the NATURE!“ komanda viešėjo Prancūzijos St. Gervais miestelio mokykloje – Collåge des Ecrivains Combattants. Mokymo(si) veiklų metu mokiniai dalyvavo geografijos, chemijos, anglų k., kūno kultūros, gamtos pamokose. Kitos veiklos vyko natūralioje gamtoje: mokymo(si) veiklų dalyviai kopė į kalną „Clocher de Neyran“, dviračiais vyko 14 kilometrų į stovyklavietę, kur įsikūrę nakvojo. Po nakvynės stovykloje laukė tikras išbandymas – plaukimas baidarėmis kalnų upe. Visi, apsirengę specialius kostiumus, užsidėję šalmus, labai nekantravo kuo greičiau pradėti plaukti, bet nebuvo taip paprasta – visi nors kartą įstrigo tarp akmenų. Nepaisant sunkumų, ši veikla visiems labai patiko. Kelionė į Montpellier paliko taip pat didelį įspūdį – Liūto įlankoje laukė išbandymai plaukiant buriniu laivu, katamaranu, mokantis plaukti burlente. Paskutinę mokymo(si) veiklos dieną mokiniai žaidė žaidimus, vėliau visi projekto dalyviai ir gausybė vietos valdžios, bendruomenės atstovų dalyvavo mokyklos ceremonijoje, kurios metu mokyklai buvo suteiktas rašytojų-kovotojų už laisvę vardas. Įdomios veiklos baigėsi bendra projekto dalyvių, mokinių tėvų vakarone.
Mokytojai susipažino su Prancūzijos švietimo sistema, dalijosi gerąja patirtimi organizuojant formalųjį ir neformalųjį ugdymą: diskutavo apie mokymo metodus, pamokos vedimo formas, edukacines aplinkas, apžvelgė nuveiktus darbus, galutinių projekto produktų rengimo aktualijas, numatė tolimesnes projekto veiklas. Komandos nariai, visą savaitę mokydamiesi daugiakultūrinėje aplinkoje, įtvirtino bendradarbiavimo, komunikavimo užsienio kalba įgūdžius, pažino Prancūzijos gamtą bei kultūrą.
Akimirkos iš mokymosi veiklų
Šis projektas dalinai finansuojamas iš Europos Sąjungos Erasmus+ programos lėšų, remiant Europos Komisijai. Šis straipsnis (pranešimas) atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už medžiagos turinį ir už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą
Leave a Reply