Valdorfo pedagogikos link…
R. Štaineris sako: „Ugdyti – tai lydėti vaiką jo paties keliu pas patį save. Ugdyti – tai padėti skleistis ir vystytis paties vaiko potencialui. Ugdyti – tai išmokyti vaikus būti laisvus, kad jų žvilgsnis į pasaulį būtų kupinas kūrybiškumo. Ugdyti – tai gyventi meilėje kartu su vaikais ir savo pavyzdžiu mokyti juos tų savybių, kurios jiems bus reikalingos visą gyvenimą.
Pagrindiniai Valdorfo pedagogikos tikslai yra sustiprinti:
- asmenybę;
- kūno, sielos ir dvasios sveikatą;
- sąmoningą gyvenimo idealo pasirinkimą;
- atsakomybę už asmeninio gyvenimo formavimą, kūrybiškumą ir iniciatyvumą;
- gebėjimą priimti sprendimus;
- atvirumą pasauliui;
- domėjimąsi laikmečio aktualijomis;
- socialinę kompetenciją.
Mokykla žengia pirmuosius žingsnius Valdorfo pedagogikos link. Suformuotos 1d ir 2c klasės, kuriose, ugdant mokinius, taikomi Valdorfo pedagogikos elementai: euritmija, spalvų liejimo technika, ritminė pamokos dalis, netradicinis pasisveikinimas ir atsisveikinimas. Ugdymo turinys grindžiamas bendrojo ugdymo programomis ir netradicinio ugdymo koncepcija.
Mokytojų darbo tikslas – išugdyti harmoningą, laisvą ir atsakingą asmenybę, nusiteikusią nuolat tobulėti ir mokytis, gebančią kelti sau prasmingus asmeninio, visuomeninio bei profesinio gyvenimo tikslus, pajėgią socialiai integruotis į visuomenę.
Mokytojai savo žinias bei įgūdžius tobulina Laisvųjų Valdorfo mokyklų sąjungos mokytojų rengiamuose seminaruose,bendradarbiauja su Kauno Valdorfo mokyklos bei Vilniaus Valdorfo mokyklų mokytojais. Taip pat didelio palaikymo sulaukėme ir iš Kazlų Rūdos „Elmos“ progimnazijos atstovų. Su didžiuliu noru ieškome bičiulių, bendraminčių, kurie pasidalintų teorinėmis bei praktinėmis žiniomis.
Besidominčius Valdorfo pedagogika, maloniai kviečiame prisijungti prie mūsų šaunaus būrio, bendradarbiauti, dalyvauti pamokose, renginiuose, dalintis gerąja patirtimi.