Mokiniams jau tapo įprasta mokyklos koridoriuose pamatyti šalia mokytojo ramiai tipenantį juodai baltą šunį – Kleopatrą. Gedminiečiai mielai jį pašnekina, paglosto. Kleopatra vieną kartą savaitėje dalyvauja šeštokų ir trečiokų pamokose. Taip pat aplanko jaunuosius skaitytojus Knygų skaitymo valandoje. Užsiėmimų metu mokomės bendrauti, dirbti komandoje, sukoncentruoti dėmesį į savo elgesį, nurimti, išgirsti ir priimti kitokį ir išgyventi daug malonių akimirkų. Taip vaikas ugdosi gebėjimą kurti norimą santykį su savimi ir aplinkiniais. Ir dažnas koridoriuje sutiktas gedminietis, sužinojęs, kad mokykloje vyksta pamokos, kurias „veda“ Kleopatra, atsidūsta – „kaip norėtume ir mes tokios pamokos…“.
Žinome, kad žmogaus mintis ir elgesį lemia emocijos, kylančios iš išgyvenimų ir prisiminimų. Ilgainiui tai susiformuoja į vidines nuostatas, įsitikinimus ir vertybes. Taip išmokstame stebėti save, valdyti emocijas, vertinti savo poelgius. Taip kuriasi žmogaus vidinė „laimės“ būsena ir emocinis intelektas.
[ngg src=”galleries” ids=”563″ display=”basic_thumbnail”]
Leave a Reply