Klaipėdos miesto herbas Klaipėdos miesto herbas
Klaipėdos Gedminų progimnazija
Savivaldybės biudžetinė įstaiga Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

Gedminų g. 3
Klaipėda LT-94167
Įmonės kodas: 190444130

Telefonai:
raštinės (8 46) 34 61 09,
faksas (8 46) 34 59 10
El. p. mokykla@gedminai.lt


Kur mus rasti?

Dalyvaujame projektuose:














Klaipėdos kultūrinės atminties vietos

Spalio 25-26 d. 6v klasės mokiniai su technologijų mokytoja Rasa Jonaitiene ir istorijos mokytoja Giedre Kaunaite įgyvendino bendrą veiklą „Klaipėdos kultūrinės atminties vietų lankymas per Vėlines“. Per technologijų pamoką iš gamtinės medžiagos mokiniai pagamino dekoratyvines puokšteles. Vėliau su istorijos mokytoja aplankė Klaipėdos skulptūrų parką ir susipažino su dviejomis kultūrinės atminties vietomis. Išvykos metu mokiniai uždegė žvakutes bei padėjo savo padarytas puokšteles prie 1923 m. Klaipėdos sukilimo dalyvių paminklo ir žymaus XIX amžiaus miestiečio Liudviko Vynerio kapo. Atminimo vietose mokiniai susipažino su svarbiausiais miesto istorijos faktais ir pagerbė mirusius artėjančių Vėlinių proga.

Literatūrinis Memelio kraštas

Jau trečią kartą visoje Lietuvoje vyko „Ő kaip vokiškai“ renginiai. Klaipėdoje Simono Dacho namai organizavo 3 dienų kūrybines dirbtuves „Literatūrinis Memelio kraštas“. Šiose vokiečių k. kūrybinėse dirbtuvėse dalyvavo ir mūsų progimnazijos mokiniai Ainaras ir Neringa. Užsiėmimų metu mokiniai susipažino su Klaipėdos krašto istorija, rašytojais bei šiame krašte gimusiais poetais. Mokiniams įsimintiniausia buvo pažintinė kelionė į Rusnę, Šilutę, Vilkyškius. Paskutinę veiklų dieną mokiniai demonstravo parengtus pristatymus bei sudarė Klaipėdos krašto literatūrinį žemėlapį.

Šios kūrybinės dirbtuvės buvo labai naudingos, tad ateityje mokiniai norėtų dažniau dalyvauti panašiose vokiečių kalbos kūrybinėse veiklose.

Vokiečių k. mokytoja R. Gedmontienė

Atviros bendruomenės diena

Lapkričio 7 d. (trečiadienį) progimnazijoje organizuojama Atviros bendruomenės diena. 1–8 klasių mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai) kartu su vaiku laukiami 17.00–19.30 val.

Kabinetų-rodyklė-2018 11 07

Maloniai kviečiame dalyvauti

Kontaktinio seminaro  „Digital Game Based Learning in the classroom“ („Skaitmeniniais žaidimais grindžiamas mokymas(is) klasėje“) Liuksemburge atgarsiai

Spalio 19-21 dienomis Klaipėdos Gedminų progimnazijos direktoriaus pavaduotojas ugdymui Saulius Rudelis dalyvavo programos „eTwinning“ kontaktiniame seminare „Digital Game Based Learning in the classroom“ Liuksemburge, į kurį susirinko daugiau nei 50 mokytojų Norvegijos, Švedijos, Lenkijos, Islandijos, Prancūzijos, Belgijos, Bulgarijos, Kroatijos, Čekijos, Estijos, Graikijos, Latvijos, Portugalijos,  Slovakijos, Slovėnijos, Nyderlandų bei Lietuvos.

Įdomi ir naudinga buvo seminaro plenarinio posėdžio metu pristatyta Liuksemburgo mokytojų patirtis. Kaip teigė pašnekovai, sužaidybinimo elementai, naudojami švietime, daro teigiamą įtaką mokinių elgesiui: sudomina juos mokslu, motyvuoja ir taip kartu padeda pasiekti geresnių mokymosi rezultatų. Sužaidybinimo metodais gali būti grįsti elektroniniai mokymosi produktai, žaidimai, video žaidimų dizainas, skirti įvairiems dalykams mokyti. Taip besimokantieji gali užduotis įveikti įdomesniu keliu, kildami lygiais, gaudami tam tikrų apdovanojimų bei operatyvią informaciją apie savo pasiekimus. Nors, kaip teigė vienas pranešėjų, pirmiausia mokymas(is), o tik paskui technologijos, šiandien vaikai yra apsupti kompiuterių, planšečių ir išmaniųjų telefonų. Jiems elektroniniai įrenginiai yra savaime suprantama aplinkos dalis, todėl natūralu, kad ir mokytis jiems norisi pasitelkiant šiuos prietaisus.

Išskirtinis šio seminaro akcentas –  įvairios modernios skaitmeninės priemonės, paremtos žaidimų idėja, arba sužaidybinimo metodais, įvairūs žaidimai, video žaidimų dizainai, kurie suteikia daug laisvės ir skirtingų galimybių perduoti informaciją mokiniams. Mokiniai užduotis gali įveikti įdomesniu keliu, kildami lygiais, palygindami, kaip jiems sekasi klasės, šalies ar net tarptautiniu mastu. Tai skatina mokinių emocinį įsitraukimą, motyvuoja mokytis, gerina jų mokymosi rezultatus, o kartu leidžia patiems vaikams geriau suprasti, ko yra mokoma.  Žaidimas yra paties žaidimo žaidimas, tačiau žaidybinimas naudoja tik patį žaidimo mechanizmą ir tokius elementus kaip: iššūkis ir varžymasis, galimybių ieškojimas, bendradarbiavimas, grįžtamasis ryšys, apdovanojimai arba virtualūs taškai, laimėjimas, progreso lygiai, avatarai, naratyvai. Šie žaidimų elementai gali būti lengvai „ištraukiami“ iš žaidimų turinio ir pritaikomi beveik bet kokioje srityje. Mokymo(si)ar e. mokymosi žaidybinimas nėra tik konkrečių žaidimų įtraukimas į mokymo(si) procesą. Mokymo(si) veiklos sužaidybinimas reiškia esminių žaidimo elementų įtraukimą, siekiant lavinti planuojamus gebėjimus ar konkretaus kurso kompetencijas. Žaidybinimas nėra vienintelis sprendimo būdas taikytinas visiems besimokantiesiems ir visiems kontekstams, tačiau šis požiūris skinasi kelią į mokymosi, ypač neformalaus mokymosi, klases, auditorijas ir virtualias klases. Žaidybinimas atveria galimybes pažadinti besimokančiųjų motyvaciją, azartą, įsitraukimą ir gali skatinti bendradarbiavimą. Labai svarbu ir tai, kad žaidybiniai elementai tokie, kaip avataras ar vaidmens prisiėmimas, skatina besimokančiojo savaiminį mokymąsi, atpalaiduojant vidines galias, kūrybiškumą ir kompetencijas, kurios tampa labai svarbios darbo rinkoje.

Seminaro metu Saulius Rudelis, kartu su mokytojais iš Estijos, Lenkijos, Lietuvos bei Graikijos sukūrė projektą „Arts Quest #eTwForCulture“. Projektas bus pagrįstas nuotykių istorija (knyga ar filmu), kurią pasirinko vaikai. Naudojant „Twine“ programą, bus pasakojama istorija, į kurią bus įtraukti keturi nuotykiai, kiekvienas susijęs su menu (architektūra, tapyba, muzika ir kino menas). Kiekvienai meno šakai vaikai tirs savo nacionalinius kūrinius, pasirinks vieną bendrą tipišką šio meno atstovaujamąjį darbą, pateiks trumpą tekstą su informacija apie jį ir įkels patį meno kūrinį (vaizdą, MP3 failą) ir tekstą į „TwinSpace“ erdvę. 

Žaidimų naudojimas klasėje yra puikus pasiūlymas mokytojams, kurie nori, kad jų mokiniai taptų patys atsakingi už savo mokymąsi.

Sveikiname

Šių metų spalio 23 d. „Vėtrungės„ gimnazijoje vyko Klaipėdos miesto rusų (užsienio) kalbos dailyraščio konkursas „Rusiškai rašome gražiai ir taisyklingai“. Mokiniai buvo padalinti į tris grupes: 6-8 klasės, 9-10 klasės ir 11-12 klasės. Mūsų Gedminų progimnazijos mokiniai dalyvavo 6-8 klasių grupėje. 8c klasės mokinė Ana Rodnova užėmė I vietą (mokytoja Natalija Deviatajeva), 7e klasė mokinė Lilija Vibrytė užėmė III vietą (mokytoja Ruslana Yaburova). Sveikiname konkurso nugalėtojus!

Rudenėlio dirbtuvėles ,,Moliūgų fiesta“

Gedminų progimnazijos Valdorfo klasių bendruomenė jau tradiciškai spalio mėnesį susirenka į rudenėlio dirbtuvėles ,,Moliūgų fiesta“. Šįkart spalio 19 d. valdorfiečiai džiugiai skaptavo moliūgus, paversdami juos skylėtais, besišypsančiais, rimtais, raštuotais personažais, puošė juos rudeniniais lapais. Iš viso išskaptuoti 82 moliūgai. 

„ANEN“ projektui – Europos kokybės ženklelis

Mūsų progimnazija buvo apdovanota Europos Kokybės ženkleliu už puikią eTwinning projekto „ANEN“ veiklą. Tai reiškia, kad mūsų mokytojų, mokinių ir progimnazijos veikla buvo pripažinta aukščiausiame europiniame lygmenyje.
Projektas bus eksponuojamas specialiame Europos portalo puslapyje adresu www.etwinning.net.  

Sveikiname visus projekte „ANEN“ dalyvavusius mokinius ir mokytojus!

Tulpių sodinimo akcija

Spalio 15 d. mokyklos kiemelyje buvo organizuota Tulpių sodinimo akcija. Valdorfiečių bendruomenės savanoriai tęsia pernai pradėtą tradiciją.

Oras buvo neįprastai šiltas, todėl darbas vyko sparčiai, linksmai. Vieni pureno žemę, kiti kasė ir sodino tulpių svogūnėlius, treti papuošė lysvę akmenėliais. Darbinis šurmulys ir juokas apjungė visus bendruomenės narius – mažus ir didesnius. Buvo pasodinti 175 tulpių svogūnėliai.

Pavasarį spalvingi žiedai atrodys įspūdingai ir pasveikins kiekvieną atvykstantį į mokyklą.

Mokytojos R.Serapinienės inicijuota veikla bus tęsiama ir kitais metais.

Bendraukime be ribų

Mūsų mokykla jau trečius metus dalyvauja tarpmokykliniame rusų kalbos projekte „Bendraukime be ribų“ su „Gabijos“ progimnazija. Šių metų spalio 16 d. vyko raiškiojo skaitymo konkursas. Konkurse dalyvavo 7 klasės. Artėja A.S.Puškino 220 metų jubiliejus, todėl šiemet konkursas buvo skirtas šio poeto kūrybai.Ir mūsų,ir „Gabijos“ progimnazijos mokiniai deklamavo A.S. Puškino eikėraščius. Gedminų progimnazijos 7v klasės mokinė Vytautė Galdikaitė užėmė I vietą, 7b klasės mokinė Rasa Ruškytė užėmė II vietą ir 7b klasės mokinė Gustė Lastauskaitė užėmė III vietą. Mokinius ruošė rusų kalbos mokytojos Natalija Deviatajeva ir Ruslana Yaburova.

Aštuntokai Kaune: įdomiau apie Maironį, giliau apie M.K.Čiurlionį, artimiau su draugais

Spalio 10d. 8b klasės mokiniai mokėsi ne mokykloje, o su lietuvių kalbos mokytoja Vilhelmina ir bibliotekininke Renata išvyko į Kauną. Ten nacionaliniuose poeto Maironio ir kompozitoriaus beigi dailininko M.K.Čiurlionio muziejuose įdomiau ir giliau pažino šiuos iškilius Lietuvos kūrėjus. Ypač mokiniams patiko dalyvauti edukaciniuose užsiėmimuose. Maironio muziejuje grupėms buvo duotos dėžės su daiktais – užuominomis, pagal kurias galima pasakoti apie poeto gyvenimą ir kūrybą. Na, o M.K. Čiurlionio muziejuje jaunuoliai kūrė savo romantinius laiškus, panaudodami fragmentus iš menininko laiškų mylimajai Sofijai. Pasirašyti ir papildyti laiškus savom mintim galėjo ne paprastai, o pamirkę plunksnakotį  į senovinę rašalinę.
„Išvykoje visada labiau ir draugus pažįsti, esi gerai nusiteikęs, labiau atsipalaidavęs, atsiveri. Galėtume dažniau, mokytoja!“ – klegėjo grįždami gedminiečiai.