Progimnazija laimėjo finansavimą dalyvauti Šiaurės ministrų tarybos programos Nordplus (NordPlus Framework Programme), skirtoje Šiaurės ir Baltijos šalių bendradarbiavimui švietimo srityje, Nordplus Junior paprogramės projekte NPJP-2020/10217 „Earth Harmony Living„. Šiam projektui įgyvendinti skirta 22 260 eurų dotacija.
Projekte dalyvaus 3 švietimo įstaigos iš Danijos, Latvijos bei Lietuvos.
Projekto koordinatorius – Klaipėdos Gedminų progimnazija (Lietuva)
Projekto partneriai:
- Balle free school (Danija)
- Kuldiga Centre Secondary school (Latvija)
Projekto koordinatorė ir kontaktinis asmuo progimnazijoje – Kristina Rudelienė
Projektas truks dvejus metus: nuo 2020 m. rugsėjo mėn. iki 2022 m. birželio mėn.
Projekto aprašymas
Projektas „Ir nuo manęs priklauso Žemės ateitis“ padės 3 Šiaurės šalių mokykloms (Danijos, Latvijos ir Lietuvos) įgyvendinti teigiamus pokyčius, supažindinant mokinius su klimato kaitos problemomis, padedant suvokti savo asmeninę atsakomybę ir galimybes veikti; įtraukiant mokinius į aktyvią veiklą prisidėti prie klimato kaitą stabdančių procesų; sudarant sąlygas mokiniams ugdyti(s) prigimtinį asmens poreikį aktyviai veikti, analizuoti kultūrinę, etninę, socialinę įvairovę.
Dalyvaudami projekte mokiniai, taikant inovatyvius formaliojo ir neformaliojo ugdymo metodus, susipažins su klimato kaitą lemiančiais veiksniais ir problemų sprendimo būdais; atliks tyrimus, apklausas, kaip mokyklų bendruomenės, miesto valdžios politika prisideda prie gamtos saugojimo; remdamiesi surinkta medžiaga mokiniai parengs pristatymus – ataskaitas.
Projekto metu įvyks trys mobilumo veiklos. Dalyviai vyks į du mobilumus – susipažins su projekto šalių gamtos unikalumu, kultūra, klimato kaitos poveikiu šalyje, aplinkos apsaugos problemų sprendimais mieste, mokykloje, pristatys savo parengtus pristatymus, susitiks su visuomenės veikėjais, lankysis su aplinkosauga susijusiose organizacijose, su jų atstovais aptars aktualius ekologijos, darnaus vystymosi klausimus; mokiniai dalyvaudami kūrybinėse dirbtuvėse kurs socialinius filmukus, skatinančius atkreipti visuomenės dėmesį į klimato kaitos padarinius ir šios problemos sprendimo svarbą.
Projekto veiklos bus integruotos į mokymo procesą – anglų, gimtųjų kalbų, geografijos, muzikos, pamokas.
Mokytojams tarptautinis bendradarbiavimas suteiks galimybę pasidalinti gerąja patirtimi, taikant švietimo inovacijas, efektyvius mokymo metodus, patobulinti ugdymo proceso organizavimo, kultūrinio pažinimo, kalbinę, socialinę, bendradarbiavimo kompetencijas.
Leave a Reply